Jag dog och återuppstod

Åh herrejävlarihelvete vilken gårkväll. Efter lite förfest drar vi till Captain Coock med taxi (tar 10 min att gå men vi är glamourus) sen Plaza, dansa hela natten, massa corona och kanske en tequila för mycket. Slagsmål utanför, vakterna står och tittar på, tar löpet till en annan gråsälsliknande varelse som var för full för att ta sig upp själv. Efter anmälningar, konstiga psykologstudenter och sliskiga fransmän kom jag hem och varvade kaskadspya med iskall dusch i ca 1 timma. Imorse vaknade jag inlindad i två handdukar, två tamponger (?) ont i hela kroppen, blåmärken över hela benen och på höger smalben ser det ut att jag har blivit skollad? Varför tar inte Robin sitt ansvar och tar hand om mig?

Anyhowwww, nu förbereder jag magen med massa pasta och julmust för en kväll på Bishops,
Livin the dreeeam

eller..?








schnägg Anna, snaggad obehaglig Andy, uttråkad Marcus (som har en tutte såg jag nu!!!)


Svettigt, full och jävligt ofab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0