Julaftons update

okej, jag + blogg = </3

MEN HUR SOM HELST!
Julafton firades hos min moster utan typ någon släkt alls! En kusin är i Dubai, en åker jorden runt, en tyckte det var viktigare att vara med sin flickväns familj (hallåååå?) och min syster är i Norge och jobbar. Så det var jag och en kusin till som stod ut. Fast hennes underliga pojkvän som såg ut som en SDare kom sedan och jag blev rädd.

Fast vi var så få kom ändå Tomten! Helt jävla sjukt att han dyker upp vaaarje år fast den yngsta nu är 21 år (jag eeeheheheh).


Herr Tomte

Och Puff fick såklart julklapp som han själv fick hämta från Tomten och öppna. JAG BLEV SÅ STOLT! Helt jävla seriöst, grät nästan av lycka.

/Besattavminhud





Seriöst, HUR SÖT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0