Luftballongshuvud

Gomörröön! Eller säger man god förmiddag vid den här tiden? Jájá, sitter på jobbet nu iaf och mitt huvud känns lite lätt som en luftballong som snart kommer sprängas. Tryckte i mig två Alvedon innan, det hjälpte ju, verkligen, tack Alvedon!

Nu sitter jag och skriver packlista till Åstersound och det pirrar lite ibland och jag panikar totalt och vill lägga mig under bordet ibland. JAG KÄNNER INGEN! Tänk om jag inte får några vänner? Tjejer hatar mig automatiskt och alla killar tror man är intresserad mär man är trevlig. Ska lätt köpa en guldfisk som sällskap.


Haha, asså har inte ett skit med texten att göra men det står att "På den här gatan kan man inte köpa knark" typ.. Iran <3


Kommentarer
Postat av: farah

tjejer hatar dig inte alls automatiskt..

2011-01-05 @ 11:48:04
URL: http://arabensanus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0